zondag, mei 27, 2007

27-5..

Daar zit ik weer.. 4e... Ben wel tevreden denk ik. Had het beter kunnen doen alleen. Kan er nu niks meer van maken. Eerste wedstrijd van het seizoen. Weet weer ff waar ik sta.. Toch heb ik een super gemengd gevoel. Nou ja, nu iig weer vooruit kijken. Heb veel reacties van de Amerikanen. Ze hadden niet verwacht dat mijn boarden zo vooruit is gegaan. Dat is dan wel weer positief. Nu nog een high ender erbij en dan moet ik nog een stukje verder kunnen komen. Ga nu ff chillen.. Genoeg stress gehad de laatste maand. X

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hartelijk Gefeliciteerd,knap gedaan hoor.Doe kalm aan en het komt allemaal heeeeel goed. Kussies, Lida.

Anoniem zei

gefeliciteerd. en goed gedaan hoor.
en misschien een leuke high ender inderdaad erbij proberen te krijgen.

jammer. maar4e is alsnog knap!