maandag, mei 28, 2007

28-5..

Sta ik dan in een Sony winkel beetje te internetten. Zit met pa in Atlanta en och, wat hebben we het naar onze zin!! We kunnen beiden wel naar huis kruipen, maar we zitten hier nog ff een tijdje vast. We gaan straks langzaam aan maar even een hotelletje zoeken ofzo en een beetje rond koekeloeren.. We zijn door de ghetto gereden en ik vind het maar wat hier.. Ik denk dat ik hier nooit van zn leven kan wonen ofzo.. Ik hou t wel bij Singapore.. Fotootje voor m'n mattiej B! XX

3 opmerkingen:

Anoniem zei

hi denise, wish you are fine, i miss you.
mido

Anoniem zei

Wij zijn trots op je, hé 4de plaats, wie bij ons in de buurt kan zeggen dat ie 4de van wereld is, juist alleen jij dus.

Marco Karen Natas

Anoniem zei

Hey ,

4e plek is gewoon top ! Mooie start van het seizoen toch ? Lekker doorgroeien naar plek 1 ! Heb je nog proberen te volgen op de live stream maar de labtop kon niet echt omgaan met al het wakeboard-geweld ...

Succes en nog een fijne trip ! Zeg ff tegen je vader dat ie Koemans broodjeszaak in Amsterdam niet zo op z'n kop moet zetten op de vroege ochtend ... Meiden liepen gillend weg zodat mijn ontbijtje in de soep viel ...

Greetz !

Rick ...