zaterdag, juli 14, 2007

14-7..

Morning.. Weet niet zeker of ik na deze update nog de mogelijkheid heb om op internet te komen, dus ik excuseer me vast. Gister echt dood verveeld. We hebben de hele dag thuis gezeten, boot stuk dus niet kunnen boarden terwijl de omstandigheden echt perfect waren.. DAMN.. Nou ja, niks aan te doen. We gaan zo richting de Byerly toe jam. Zal een lange rit worden. Vind ik niet zo heel interessant. Zolang ik hier maar niet nog een dag hoef te zitten! Gister ongeveer 5 dvd's gekeken.. De rest van de tijd heb ik geslapen. Was echt niks meer van me over. Eerst van 9 tot 12 en toen van 4 tot 8. Half 11 ben ik er weer in gegaan en vanmorgen stond ik gezellig half 6 naast mijn bed, want we gaan dus zo. Ben benieuwd wat er allemaal op mijn pad komt. Tot snel.. xxx

Geen opmerkingen: