zaterdag, juli 21, 2007

21-7..

Vanaf het moment dat ik Seattle verliet, was ik totaal van de buitenwereld afgesloten. Zat in gebieden zonder bereik voor mijn telefoon. En ja, dan houdt het internet verhaal ook al gauw op. Vandaar dat ik dus al zo lang niet meer heb kunnen updaten. Maar goed, heb nu dus wel wat te vertellen, want ik heb natuurlijk wel weer super veel meegemaakt! Jullie weten wat ik heb uitgevreten in Seattle, dus ik ga daar maar gewoon verder. Het begon allemaal op de zondag morgen. Een dikke Chevy met nieuwe Mastercraft X-15 en een dikke Ford met special edition X-Star stonden klaar om naar Lake Shasta af te reizen met als tussenstop de Byerly toe jam. Hier leerde ik ook een hoop van de jongens kennen. Jacob en Eddie Valdez (staan ook wel bekend als de jongste opkomende riders/broers), Gregg Dick (marketing director van Hyperlite), Joey Meddock (1 van de beste wakeboard fotografen) en natuurlijk alle riders zoals Shaun Murray, Erik Ruck, Josh Palma, Aaron Rathy, JD Webb, Maeghan Major (haar kende ik al natuurlijk, maar heb haar nu veel beter leren kennen. Top meid!), Rusty Malinoski, Brian Grubb etc etc.. Grappig dat ik nu met hen praat over alledaagse dingen terwijl ze nog op een poster staan afgebeeld die aan mijn muur hangt. Echt heel bizar. Zelfs Ryan Wolfe was er. Wat een super gast is dat zeg! Goed, toen we eenmaal op weg waren, wist ik nog helemaal niet wat me te wachten stond. Voelde me toch een beetje een vreemde eend in het verhaal, want ja, daar zit je dan als meisje uit Nederland. Elk gesprek begon met: ‘oh, Amsterdam.. Daar kan je toch legaal wiet roken??’ Nou ja, als ik zo tenminste een beetje aan de praat kom met die lui, dan maar zo. Zou later wel minder worden. Na de Byerly toe jam, wat echt een bout event was, reden we door naar Lake Shasta. Helaas met een overnachting, maar dat was niet anders. Het was toch iets verder dan we hadden gedacht. Eenmaal daar aangekomen was de hele crew compleet. Toch leuk dat je zoveel mensen leert kennen als je zo ‘alleen’ op pad gaat. Heb inmiddels zoveel contacten opgedaan. Echt een goeie zaak. En ja, Lake Shasta. Het lijkt heel erg op Lake Powell. We hadden 4 grote boothuizen. Net als in Wakeboarding Unleashed. Op maandag hebben we de boten opgehaald en afgeladen met van alles en nog wat. Die boothuizen zijn een soort van campers, maar dan op water. We hadden de hele dag in de auto gezeten, dus we wisten niet hoe snel we 1 van de 4 X-stars moesten pakken. Oh ja, we hadden ook nog die X-15 en een Super Air 236. Niet te geloven hoe dat gaat hier. Anyway, we hadden dus lekker 1 van de X-stars meegenomen om te gaan boarden. Het ging super lekker, dus dat zou wat beloven voor de rest van de week. Totdat......... ik dinsdagmiddag na de fotoshoot even ging freeriden. Geen idee wat er gebeurde, maar ik deed gewoon een tantrum en er gebeurde iets heel naars in mijn been. Ik weet nog steeds niet wat het is, maar eerst was er een zwelling in mijn knie, toen een zwelling in mijn onderbeen, en nu is mijn enkel rete opgezwollen en pimpel paars. Echt niet tof. Ik kan gewoon lopen enzo, maar het is niet echt prettig. Zodra ik thuis ben, ga ik direct naar de dokter. Misschien dat ik iets gebroken heb of mijn kuitbeen heb gescheurd ofzo. Ik heb echt geen idee, want mijn knie doet niet echt veel zeer ofzo. Heb de rest van de week dus weinig kunnen doen. Merkte wel dat het alleen maar om de jongens ging, want Maeghan heeft ook maar 2 of 3 keer op haar board gestaan. Maar goed, zo werkt het nou eenmaal. Dat wist ik al.. Heb wel al de jongens in actie mogen zien en dat was een pleasure to the eye. Echt heel erg leuk. Vooral Shaun Murray.. Dat is toch altijd wel een beetje mijn held geweest. Vandaag (vrijdag) was het weer tijd om te vertrekken uit Shasta. De 5 dagen daar waren lang omdat ik nauwelijks heb kunnen boarden, maar heb toch weer een hoop geleerd en gezien. Zit nu in de auto richting Portland. Is toch weer een 6 uur durende rit, dus had ik mooi ff de tijd om een update te maken. Hoe noordelijker we rijden, hoe meer het op Nederland begint te lijken. Shit regen. Kan je niks mee! Het schijnt dat de weersvoorspelling voor het weekend ook echt helemaal kutjepiel is. Wordt een leuk evenement. Heb gelukkig mijn regenjas ingepakt. Dinsdag vlieg ik lekker weer naar huis. Moet naar de dokter. Dat been valt er vroeg of laat nog vanaf. Nu hopen dat ik in het team wordt opgenomen. Zit er wel dik in.. Later meer. Ik ga me even op mijn subway sandwich storten.. XX

1 opmerking:

Anoniem zei

Heeys habibi, Klinkt allemaal vetjes daar ! Alleen fockt op met je poot :( hoop dat het meevalt en snel over is voor je. Maar je bent er geloof vrij nuchter onder zelf... ?

woensdag ff bellen !

peace up xx u mattiej-B