vrijdag, augustus 10, 2007

10-8..

Ten eerste wil ik iedereen ff bedanken voor hun lieve berichtjes. Doet me erg goed.. Het gaat ook alweer een stuk beter met mij. Ben langzaam aan alle stukjes Denise bij elkaar aan het vegen. Ben alweer bijna compleet. Heb dinsdag afspraak met de chirurg en dan kom ik nog meer te weten. Inmiddels heb ik besloten de hamstringmethode te ondergaan. Ze halen een stukje hamstringpees weg en dat wordt dan mijn nieuwe kruisband. Je kan ook de patella pees nemen, maar die dokter is niet in town en dat duurt me te lang dan. Heb vorig jaar ook mijn patella pees ontstoken gehad dus dat zit me dan iets minder lekker. Dus het wordt de hamstring die naar de slager mag. Ondertussen ben ik alles stukje bij beetje aan het relativeren. Goed om eens over de toekomst na te denken. Best eng om eens uit de wereld van wakeboarden te stappen. Heb ik nooit echt gedaan. Toch wel noodzakelijk.. Dus het leven zal wel weer een beetje gaan veranderen de aankomende tijd. Zal in ieder geval weer een stukje sterker worden. Helemaal nu ik besloten heb in Singapore te blijven. Moet het nu zonder ouders doen.... Lukt me wel. X

4 opmerkingen:

Anoniem zei

tuurlijk lukt het je zonder ouders maar..........we zullen er altijd voor je zijn als je ons toch nog even nodig hebt we zijn super trots op onze sterke geweldige dochter hvj papa en mama

Anoniem zei

Hey denise...
Super veel sterkte met je knie meid...ik hoop echt dat je heel snel weer beter word...

Heel veel beterschap!!!

Kus Tess (K)

Reismeisje zei

Lieve Denise,

Fijn dat je weer bijna compleet bent !!! Ook dit allemaal hoe balen het ook is zal ergens wel voor nodig zijn !En dat dit alles je een stuk sterker maakt is zeker zo ! Enne je paps en mams zijn misschien niet lijfelijk aanwezig dadelijk in Singapore, maarre met hun hart en gedachten absoluut wel! Ze zullen jouw steunen waar ze kunnen !
enne ik kan het weten !
liefs XX Zwany

http://zwanies.web-log.nl/

Anoniem zei

Lieve Snies, je wordt zo wel meteen volwassen hé, en dat nog voor 10 september(wordt je 21 jaar).Alleen jij kan al die beslissingen nemen, wij staan langs de zijlijn voor als je ons nodig zou hebben.............Kus Birgitt en Cindy xxxxxxx