donderdag, augustus 09, 2007

9-8..

Vannacht natuurlijk geen oog dicht gedaan met als gevolg dat ik om 11 uur wakker schrok. Het is National Day vandaag en we hebben een BBQ georganiseerd voor iedereen. Man of 40. Erg leuk. Vanavond vuurwerk, dus belooft wat. Verder zet de 'knie kater' gewoon door. 1001 Dingen schieten door mijn hoofd. Weet niet meer wat ik wil of moet doen met het oog op de toekomst. Vind ik al die druk nog wel leuk enzo.. Ik weet het allemaal niet. Misschien denk ik er morgen wel weer anders over. Nu maar gewoon zo snel mogelijk onder het mes. Heel misschien dat ik de EK dan nog red.. XX

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey ,

heel veel succes met het maken voor de voor jou beste keuze ... Inderdaad niet allemaal even makkelijk ... Hang in there girl !

Greetz ,
'
Rick .

Anoniem zei

hoi denise
vreselijk allemaal om dit te horen kan me voorstellen dat je niet weet wat je doen moet. laat eerst die operatie maar gebeuren en dan als je aan het revalideren bent heb je genoeg tijd om aan je toekomst te denken.meid veel sterkte en ik lees wel hoe het afloopt. groetjes en kusjes MARINA XXXX

Anoniem zei

Vergeet niet hoe hard je gewerkt hebt om zo ver te komen. En zeker ook alle goeie leuke dingen die je meegemaakt hebt. Da was veel harder werken dan revalideren. Ik weet zeker dat je het kan!!!!!!!!!!!

Knuf Jans