zondag, augustus 19, 2007

19-8..

Nja.. Begin wel gewoon bij het begin:-)
Vrijdag om half 3 naar het ziekenhuis gereden en ging ipv 5 uur, om 7 uur onder het mes. Beetje vertraging, want ze konden m'n aderen niet vinden, dus ze hebben 7 keer misgeprikt voordat ze raak prikte. Eenmaal in de operatiekamer keek ik nog een beetje om me heen. Kreeg wat plakkertjes op m'n borst om t hart in de gate te houden en geloof dat ik toen al knock out ging. Tegen half 11 werd ik weer netjes afgeleverd in mijn kamer waar al mijn 50+ vriendinnen plus nog 3 vrienden van de skischool op me te zaten wachten. Veel hadden ze niet aan me, want de morfine en verdoving waren slecht aangeslagen. Als ik overeind moest zitten, moest ik kotsen. Dus dat was kotsen bij de fysio, kotsen bij de rontgen afdeling. Na die 2 acties hadden ze wel begrepen dat ik GEWOON WILDE BLIJVEN LIGGEN TOTDAT IK ME BETER VOELDE!!!! Had tot de volgende middag half 4 niet meer gegeten. Kon niet aan voedsel denken. Maar goed, na 29 uur had ik toch wel een beetje trek, want had voor de operatie ook niks mogen eten vanwege de narcose ofzo. Vanmorgen al een stuk beter opgestaan en lopen gaat ook steeds beter. Zal voorlopig wel een beetje vastzitten in mijn kamer. Zeker tot dinsdag. Nou, ik ga ff een fotootje erbij gooien en verder MSNEN. XXX

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een mooie foto van je knie, daar moet ik nou van KOTSEN!! Veel beterschap van ons! beer en cin en os xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Anoniem zei

HeeyHeey...

Hoop dat je knie snel weer over is meid!

En... Als je tog aan het msnen bent... ik verveel me dood...
tess_12_@hotmail.com ;)

Kus Tessje(K)