maandag, augustus 20, 2007

20-8.. Patience is a virtue!

Nou ja, eigenlijk best een goed dagje.. 7.30 opgestaan. Ff gedoucht en oefeningen gedaan. Om 10.15 naar de fysio. Moest er met de taxi naartoe, want openbaar vervoer was nog niet helemaal haalbaar. Ze was aardig verbaasd toen ze mij met inmiddels nog 1 kruk binnen zag strompelen. Deed aardig mijn best om die kruk zoveel mogelijk van de grond te houden en ik kon zowaar lopen zonder krukken. Overwinning nummer 1!!! Na 1,5 uur fysio weer terug naar huis met de taxi. De chauffeur was vergeten zijn meter aan te zetten. Wist ik natuurlijk helemaal niet. Kennelijk was hij te druk met het uitleggen waar het oude vliegveld nou precies is enzo.. DUH, IK VAAR PRAKTISCH 12 UUR PER DAG EEN BOOT NAAST HET OUDE VLIEGVELD. Wordt uiteraard soms nog als 1 of andere toerist behandeld. Kan het hem niet kwalijk nemen, maar toch! Ik begon hem toen bijdehand te vertellen dat Marina Bay aan het eind van het jaar een reservoir wordt. Dat is het water waar de skischool zich bevindt. Daar had hij mooi niet van terug:-) Toen ik weer thuis was, had ik maar besloten hem meteen weer te peren. Dat thuis zitten wordt helemaal niks. Heb Bai onderweg dus ff gemeet. Moest ff boodschappen en een icepack halen. Meteen ff biosje gepakt en wat gegeten in Kallang. Vond het toen wel weer mooi. Ben met de bus naar huis gegaan. Dat taxi verhaal vond ik maar niks. Gaat best met het openbaar vervoer. Morgen weer om 10.15 naar de fysio en dan naar Kallang. Lekker op de skischool hangen! X

2 opmerkingen:

Anoniem zei

kijk thats the Mattiej-D Attitude !

Dit lees ik liever, spreek je snel weer. peace out ! -x-

Anoniem zei

Wauw,
Das echt super om zo'n bericht te lezen van je. Fijn om te horen dat het zo gaat. Kom op meid. ga zo door.

Groetjes Pj J en S