dinsdag, augustus 21, 2007

21-8.. What the mind can conceive and believe, it can achieve..

Vannacht echt kutjepiel geslapen.. 2 Uurtjes maar. Kon echt niet slapen gewoon. Geen idee waarom. Voel me ook koortsig en van onder komt het er ook niet uit zoals het hoort. Moest om 10.15 bij de fysio zijn. Wat nieuwe oefeningen gedaan. Wall-squats en kon zowaar al tot 90 graden komen. Opzich nie slecht. Na 1,5 uur ben ik maar richting kantoor gegaan. Hoor net dat Emily niet naar Singapore komt voor de World Cup, dus dat voelde weer ff een stukje minder. Eigenlijk gewoon ff helemaal niet tof.. Ik probeer de 'als' zoveel mogelijk uit mijn gedachte te laten, want anders word ik helemaal hyper debiel. Morgen een break van fysio geloof ik en dan donderdag weer terug. Ga ff kijken of ik hier wat leuke cursussen kan doen via de sportscouncil. Heb al wat leuke dingetjes gezien.. Dus ik ga weer ff verder op onderzoek.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey Denise,
Hoorde van Peet Hammink dat het niet zo lekker ging met je knie... Bizar hoor, dat het zo kan lopen. Heel veel succes met revalideren he! Je krijgt de groetjes van iedereen in het kanaal in Brielle!

Groetjes Marlies