woensdag, augustus 22, 2007

22-8.. Wat een graf dag

Vanmorgen denk ik met het verkeerde been (ja, leuk gevonden) uit bed gestapt. Wat een zeik dag. Toch nog wel aardig wat gedaan, maar wat een kansloos en doelloos gebeuren zeg. Verdorie 9 maanden lang aan iets werken wat ik nauwelijks in de hand heb en ik heb het nu al wel weer een beetje gezien. Kan je nagaan hoe het is als ik straks gewoon kan rennen over 3 maanden. Heb je er nog 6 te gaan. De dvd's van Joling en Gordon, die mijn buurvrouw GODDANK nog voor me op CD had gezet, zullen ook niet lang meer gebruikt worden, want daar ben ik onderhand alweer doorheen. Dat is echt 1 van de weinige dingen die me nog gigantisch aan het lachen maken. Gieren echt. Volgende week weer met m'n harses op TV. Dit keer als coach.. Voel me bijna 30. Nou, morgen weer met een glimlach mijn bed uit. Kan tenminste weer naar de fysio. Was vandaag niet het geval. Misschien dat het daarom zo kansloos is. Offeh, dit weekend is Waterfest en er is ook weer een railjam, dus iedereen druk bezig met dat verhaal. Waar zit ik?????? THUIS, want ik kan niks.. ( normaal gesproken als ik in NL ben, klaag ik altijd tegen m'n moeder als ik me verveel, en jij die dit leest, is nu de sjaak!) Oke, morgen weer vrolijk. Toedels..xx

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Jeetje...is idd wel kl#te allemaal,heb je vroeger vaak zien boarden bij het Lido Almere.Heb wel bewondering voor je hoe je van je sport/hobby je werk heb gemaakt.Ben nu ook weer aan het boarden bij het lido dus vandaar zat ik ff te kijken wat je nu zoal allemaal deed...genoeg dus!Alleen nu dan ff een periode dat je eigenlijk niet veel kan doen idd..ieder geval sterkte en dat je weer snel het water op kan!latersss

Anoniem zei

Hehehehehe
30 is nie OUD

Gr jans