vrijdag, augustus 31, 2007

31-8..

Was vanmorgen alweeeeeeeeeeer vroeg wakker. Kom niet meer in slaap als ik eenmaal wakker ben. Maakte dit keer op zich niet zo heel veel uit. Ben maar meteen naar het ziekenhuis gegaan om die hechtingen eruit te laten trekken. Was dus alweer om 8.30 buiten. Was nog niet echt druk op dat tijdstip. Niet zo heel gek. Het is nu een uur later en heb dus nog wat aan mijn dag. Ga vandaag niet naar de skischool. Heb het even gehad met de skischool. Zit er het hele weekend al, dus vind het gezegend. Kan ik vandaag mooi even wassen enzo. Ga maandag mijn spullen overgooien naar m'n nieuwe onderkomen. Erg veel zin in.. Ben benieuwd hoe het is allemaal. Vandaag even geen fysio. Rust-dag. Eist toch best veel energie van me heb ik gemerkt. Doe netjes wat de fysio zegt, dus geen zorgen, maar het is dat geduld wat ik moet hebben he. Ik zit op geduld.. Goede leerschool dus! Verder weinig opvallende dingen. Maak me voor het eerst in mijn leven een beetje zorgen over de toekomst. Of anders gezegd; ik word nu verplicht om erover na te denken. Op zich niks slechts, maar realiseer me dat ik me nog geen seconde heb druk hoeven te maken in m'n 21 levensjaren. Wat een luxe he. Genoeg geswetst. Ik ga mezelf even nuttig maken! X

Geen opmerkingen: