zaterdag, september 01, 2007

1-9..

Pfoeh, ben een beetje een diesel vandaag. Lag vannacht pas om 2.30am in bed, omdat ik vrij lang heb zitten lullen met een vriend van mij on the east coast. Moest vanmorgen alleen wel al om 9 uur bij de fysio zijn. Vandaag wat betreft de knie een klein dipje. Het is pijnlijk vandaag. Denk omdat ik gister teveel heb gelopen. Maar goed, zit nu weer vast op de skischool. Wil eigenlijk gewoon slapen, maar het is niet anders. Nu ff een klein powernapje en dan straks weer de boot in..XX

1 opmerking:

Unknown zei

Joehoe Denise,

Wat balen dat je de komende maanden moet revalideren! Mijn zusje woont ook in Sing en heeft daar ook een knie-operatie ondergaan en moeten revalideren!

Heb nog even gekeken naar EK wakeboarden hier voor op het Weerwatertje. Jammer dat je er niet bij kon zijn!

Meergronden is alweer een weekje oud en mijn 10e jaar hahah. Time flies!

Hou je taai, sterkte met revalideren en tot horens!

Groet,
Col