dinsdag, september 25, 2007

25-9..

World Cup eindelijk voorbij. Leeg gezogen. Mentaal. Heel erg druk gehad. Vandaar geen updates. Erg leuk dat michael er was, maar daar blijft het bij. Ben mezelf nu langzamerhand bij elkaar aan het vegen en proberen vooruit te kijken. Lukt goed met de fysiotherapeuten. Zit daar lekker elke dag van 10 tot 5. Vermaak me prima. Aan varen wil ik niet eens denken. Ik houd het kort.. Ben nog steeds niet helemaal in the mood. No worries.. Heb er gewoon even geen kracht voor, omdat ik toch nie zoveel gezelligs heb te vertellen.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

He mop
Helpt t als ik zeg dat we aan je denken.... Kop op meid! Jij redt t wel. Hoop dat ik je ff zie als je straks met de kerst in NL ben. Lijkt me leuk. Ik lees elke keer braaf je blog dus ik blijf op de hoogte. Sterkte meid.
xx Carly

Anoniem zei

Hoi Snies, je hoeft niet altijd "leuke" verhalen te vertellen, hebben wij ook niet, maar laat wel wat van je horen oke,
kus Beer, Cin en Ozzie xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Anoniem zei

hey meid,

vond het super vet...!! je ben mijn kanjer!!

ciao

xxx

timmers

Reismeisje zei

Blij weer ff wat van je te horen. Kom nu maar een beetje bij van de worldcup. en verder zoek al je geduld bij elkaar want dat heb je nog wel ff tjes nodig! Ook wat minder gezellige dingen interesseren ons hoor, Wij zijn ook niet altijd gezellig ! Wel fijn dat je zoveel fysiotherapie krijgt !

Liefs Zwany

http://zwanies.web-log.nl/