donderdag, september 27, 2007

27-9..

Wat een gezelligheid op de donderdag middag. Het lijkt wel kerst. Wat een bout weer vandaag. Vanmorgen om 9 uur richting fysio. Ben daar tot 5 uur geweest. Lijkt wel mijn nieuwe hang-out. Wakeboardschool was dicht vandaag. Ben ik de laatste tijd sowieso niet zo veel meer geweest. Breng liever mijn tijd door bij de fysio. Wil zo snel mogelijk weer het water op. Heb besloten niet naar Doha te gaan. Kost me 1500 euro. Vind ik wel ff teveel. Ben inmiddels alleen maar toeschouwer. Uhm....... Net ff nieuwe batterij voor mijn telefoon gekocht en wat sportbroekjes. Lig nu heerlijk even op bed. Ben gebroken.. Vanavond beetje vroeg erin. Morgen weer knallen. Eerst zwembad en daarna weer naar de sportschool. Tot laters.. x

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Denise,

volg je af en toe via deze site..vond het klote om te lezen dat je er voorlopig even uit bent. ik wens je veel sterkte ermee. verder wil ik nog even kwijt ondanks dat het nu even niet lekker loopt ik het knap vind wat je allemaal mee maakt echt leuk om te lezen. succes met alles

groetjes,
Marjan ( oud klasgenootje Echnaton)