maandag, september 03, 2007

3-9..

Ja hoor, daar zijn we weeeeeeer! Ik heb me toch een geweldig appartement. Beter dan ik had kunnen hopen. Leuke roommate ook. Ben helemaal gesettled en voelt goed. Fysio ging top vandaag. Hij had het zelfs over het EK in februari. Toen ging ik er bij mij weer even een aantal lichten aan. Het is misschien wat ambitieus, maar zeker het proberen waard. Morgen druk dagje. Net zoals vandaag. Paul ophalen, ziekenhuis, fysio en daarna nog varen tot 7 uur. Ik ga nu lekker mijn ogen dicht doen in mijn nieuwe huis met geweldig uitzicht op zee en de kabel. Morgen wat foto's. XX

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Da klinkt goed meis. Geniet er maar van.
Groetjes jans

Anoniem zei

He meissie
Dat zijn goede berichten.. Ben heel blij voor je!!
xx Carly

Anoniem zei

Zo gaat ie goed !
Liefs, Lida.