vrijdag, oktober 12, 2007

12-10..

Thanks voor alle berichtjes! Moet alleen nu weer met het nieuws komen dat ik het tot zeker november kan vergeten. Dokter was het niet helemaal eens met de fysio.. Beetje een domper weer. Maar goed, niks aan te doen. Ik ga onderhand gewoon door met wat ik elke dag aan het doen ben. Vermoeiend als je weet dat boarden er voorlopig niet in zit! Hoe gaat het allemaal in NL? Ik kom de 22e van december terug voor de kerst en oud en nieuw. Die feestdagen zijn hier geen succes en breng dat dus liever met jullie door! Ik ga douchen omkleden. Laatste dag fysio voor deze week! XX

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieverd, gebruik je nuchtere hollandse gezonde verstand bij het revalideren en het komt goed.
JIJ alleen weet wat het allerbeste voor Jou is. Maar.... wel eerlijk blijven tegen jezelf.
Op deze manier houd je de boel scherp en sta het snelst weer op je plankie.
Ik ga een kerstcadeautje voor je kopen! Tot over ongeveer 10 weken.
XXX, Lida.

Anoniem zei

kut voor je,ik las het verhaal van 7-10, en dat was goed!, maar nu......Je bent nog jong, dus je hebt nog tijd.Maar fu.. is het wel.Toch weer leuk om even je reactie te lezen op de afgelopen maanden.Ben wel ff je verjaardag vergeten,ooooo, dat maak ik nooit meer goed.X big brother (vroeger)