zondag, oktober 07, 2007

7-10..JIHAA

Dames en heren, jongens en meisjes, opa's en oma's, neefjes en nichtjes, ooms en tantes............. IK HEB GISTER GEBOARD!!! Als een zombie natuurlijk want kan niks doen, MAAR ik heb tenminste gestaan. Voelt beter dan de eerste keer een raley landen. Kan t bijna niet onder woorden brengen. Gister was de eerste keer na 3 maanden niet boarden. Voel me zoveel beter nu mijn wakeboard geen onmogelijk bruikbaar voorwerp meer is. Alles gaat in ene de goede kant op en ben weer helemaal opgepept. Geniet van zondag-rustdag. MARJAN, ALS JE DIT LEEST, VOEG ME TOE OP MSN OF STUUR FF EEN EMAIL NAAR NIEZE@HOTMAIL.COM XX

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Fantastisch, ga zo door!!!!!
Ik ben zo blij voor je.
Kussies, Lida

Anoniem zei

Heel goed Nieze.

Wilco

Anoniem zei

onze kanjer we zijn super trots op je, dat heb je maar mooi even gedaan. liefs pap en mam xxx

xlwake zei

Heey heey ! denise !

Vet vet dat je weer hebt gestaan ! voordat je het weet ben je weer op je oude niveau

Greetzzz Ricky

Anoniem zei

hoi denise
heel goed nieuws. ben blij voor jou maar doe het wel langzaam aan hey. marina xxxxxxxx

Anoniem zei

Hej denise,

Super dat je weer mag boarden. Ik ben sinds pas begonnen en tijdens het zoeken naar informatie kwam ik je site tegen.

Helaas is hier de baan sinds vorige week gesloten dus dat wordt weer wachten tot april :(

Succes met je verdere revalidatie,

Dennis
dennis1711@hotmail.com

Anoniem zei

Gefeliciteerd Denise.Nou hopelijk ben je er weer snel boven op en kan je weer eens in arnhem komen boarden.Maak ik meteen weer een filmpje voor je.

gr sander

Anoniem zei

hey denise

ik ben echt super blij voor je.
Ik hoop echt dat je wat vaker mag boarde... en ik hoop dat ik nog naar je toe kan komen... het lijkt me echt super gewoon!!! ik spreek je later weer...

Kusjes Tessje

Anoniem zei

yoooo, must.
Super voor je.Zal echt een lekker gevoel zijn geweest, ben blij voor je. Ed

Anoniem zei

Hey ,

superrr om te horen dat je je plankie weer een keertje hebt kunnen onderbinden ... Enjoy !

Greetz ,

Rick .

Anoniem zei

Hoi Snies,goed joh, ben blij voor je, zo zie je maar, tijd heelt alle wonden......... Kus Beer,Cin en Ozxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Anoniem zei

Hey Niezzie

Blij te horen dat je gevoel weer de goede kant op gaat.
Kus Jacje