zaterdag, november 24, 2007

24-11.. Stylin

In 1 woord geweldig. Vanmorgen eerst rustig wakker geworden.. Ontbijtje, douchen, boodschappies, wasje erin geknald en rond 11.30 richting Bedok om die beginners rond de plas te sleuren. Eerste instantie had ik daar ZO GEEN zin in, maaaaar.... de zon was volop aanwezig en ik ging natuurlijk boarden. Fysio heeft groen licht gegeven voor wat kleine wake 2 wake'jes met een 60 ft lijn. Nou ja, het voelde alsof ik nooit van het water ben geweest. Het is dat ik beter weet, want anders was ik weer begonnen met het trainen van m'n run. Nou ja, niet te enthousiast worden natuurlijk, maar het voelde VERDOMDE goed om weer een beetje heen en weer te hobbelen. Na al die surface tricks de hele tijd was het denk ik gewoon tijd om weer de lucht in te gaan. Anders wordt het ook zo saai. Na mijn set 16 beginners in m'n mik gekregen. GELUKKIG allemaal studenten die gewoon luisteren en allemaal dus relatief makkelijk het water uitkwamen. De set na 6 uur varen maakte de dag af. Dit was zo een dag uit duizenden. Hier doen we het voor! XX

2 opmerkingen:

Anoniem zei

goed zo meis...!! komt allemaal goed.!! so get ready for S.A!!

dikke x

timmers

Anoniem zei

Go for it...............Birgitt xxxxx