donderdag, november 29, 2007

29-11..

Mogge.. Gister na training nog ff kunnen boarden voordat de hel los brak. Het regenseizoen is in volle gang en ik mag het weten ook. Komt niet een beetje uit de lucht vallen!! Nou ja, heb in ieder geval wat 180's, grabjes etc kunnen doen. Was wel weer even fijn. Gelukkig (nog) geen pijn na het boarden, maar ik denk wel dat ik het even rustig aan moet doen. Als er iets gebeurt, kan ik weer bij het begin beginnen en daar heb ik ZO GEEN ZIN IN. Verder ben ik lekker de daagjes aan het aftellen. De hele Sports Council crew vertrekt eind deze week richting Thailand voor de S.E.A. Games dus ik moet het even alleen doen tot 16 december. Zal in de middag dan wel naar de skischool gaan om Roger te helpen. Om nou de hele dag alleen bij de fysio te zitten is ook zo wat. Nou, ik ga me weer klaarmaken voor een dagje buffelen! Tot later..XX

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey ,

fijn dat je weer op je plank staat ! Je merkt duidelijk in je stijl van schrijven dat dat je in je koppie zo goed doet ...

Live strong & Enjoy !

Greetz ,

Rick .