zondag, december 02, 2007

2-12..

Pfoeh, het is alweer december.. Nou ja, heb wel ff wat te vertellen. Ben gister naar de kabel geweest en ik wist dat Dean Lavelle in town was. Heb dus even samen met hem geboard. Was erg leuk en fijne gozer. Down to earth en echt geen rock star. Dus ja, hij vroeg of ik hem wilde helpen op de skischool in Florida zodra ik weer kan boarden. Dat is dus goed nieuws:-) Hij heeft Max een raley geleerd van de week en dat was zo goed als onmogelijk, maar kennelijk is het dus ook een goede coach. Nou goed, dus weer een probleem opgelost en een nieuwe mogelijkheid voor mij. Ik zie hem morgen nog even voordat hij terug gaat naar de U.S. Verder gister even gevaren en voor de rest met mijn nieuwe Nintendo DS gespeeld. Heb zo een systeem erop dat ik spellen kan downloaden enzo. Wat dat betreft zit je natuurlijk weer goed in Azie. In NL niet te betalen die zooi. Hoop vandaag nog ff een stukkie te boarden. Later meer..

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey ,

dat USA verhaal klinkt als een grote kans ... Van de ene kant van de wereld naar de andere kant ! Goed om alles weer eens vanuit een andere hoek te bekijken en hopelijk heb je net zoveel aan Dean als coach als aan Paul ... Ach , vreemde ogen dwingen ... hahahahaha ... Betekent dit ook dat als je straks weer topfit bent je meer wedstrijden kunt boarden ? In de USA gebeurt er wat dat betreft erg veel geloof ik !

Ben benieuwd en hoop dat . als het doorgaat , het allemaal goed voor je uit gaat pakken ... Eerst je lijfie weer op de rit !

Greetz en live strong ,

Rick

rick@rooky-wakeboarding.nl