zaterdag, februari 23, 2008

23-2..

Waarom krijg ik het idee dat ik de laatste tijd tegen een muur praat? Krijg nooit meer van die gezellige berichtjes! Kom net uit de boot. Vanmorgen even kunnen boarden. Had voor de eerste keer weer een stand up pass. Lijkt me handig om mijn run te trainen voor de wedstrijd volgend weekend. Heb er zin in in.... Verder niet zo veel spannende dingen vandaag. Nog varen tot uurtje of 7 en dan zit de zaterdag er weer op. Morgen nog een lange dag op de skischool.. Ik ga ff een nappie doen.. X

7 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi nieze
je praat nooit tegen een muur, ik volg alles van je maar soms weet ik gewoon niet wat ik zeggen moet.ben blij dat alles goed gaat met je. blijf maar lekker doorgaan. vele groetjes uit australia MARINA XXXXXX

Anoniem zei

Je hebt gelijk! Ik kijk iedere dag uit naar jou berichtjes en als je een dagje overslaat vind ik dat jammer. Het moet voor jou het zelfde zijn. Ik zal mijn leven verbeteren vanaf nu.......!
Hoi Niez, ik ben blij dat het beter met je gaat. Je klinkt in ieder geval weer vol goede plannen en je geniet volgens mij weer helemaal van je sport.Heerlijk voor je.Fijne wedstrijd volgende week en vooral...veel plezier! Doeiiiiiiiiiiiii, XXX, Lida

Anoniem zei

hoi Denise, je praat zeker niet tegen een muur. ik lees je blog wel! Tja, en reacties van ons, is een beetje saai hier, daarom lezen we natuurlijk over jouw belevenissen in een ver land.
En als ik zo lees, gaat het je zeker lukken om je doel te bereiken, dus veel succes verder daar, groetjes Corrie (je weet wel Rijn op en neer)

Anoniem zei

En ik lees ook elke dag en zal ook wat meer berichtjes achterlaten ok.
Dikke kus Mama xxxx

Anoniem zei

En wij lezen elke dag ook jouw blog, dus gewoon doorgaan met schrijven oke? dikke kus van Beer, Cin,en Oz xxxxxxxxxxxxxx

Anoniem zei

Hai Denise,
Dit is wel duidelijk he, Je praat dus niet tegen een muur iedereen komt bij je kijken en leest en leeft mee! maarja soms is het best moeilijk om wat leuks terug te bloggen !
Het is wel duidelijk dat je het daar weer heel erg naar je zin hebt, misschien dat daarom de mensen wat minder terug bloggen !

We zullen ons best doen , enne Ook ik lees bijna iedere dag je Blog

Liefs Zwany

http://zwanies.web-log.nl/

Anoniem zei

Hahahaha. Tja hier hetzelfde hoor. Maar nu zal je ze krijgen die berichten
Mijn PC is nie meer wat het moet zijn. Is al 2x gaan hangen als ik wilde reageren. Weet nie waar het aan ligt. Heb het dus wel geprobeert afgelopen week. Zag ook weinig reacties dus dacht probeer ik het. Maar ben wel heel blij dat je weer aan het boarden bent hoor. Klinkt allemaal heel goed zo.

Succes met de wedstrijd.

Groetjes Jans