zondag, februari 24, 2008

24-2..

Kijk, zo hoor ik het graag! Ik maar schrijven iedere dag, maar krijg er nooit wat op terug! Keep up the good work guys!;-) Vandaag hete en hele drukke dag op de skischool. We lopen inmiddels een half uur achter. Gaan we ook niet meer goed maken, dus ik zit hier zeker tot half 9. Gatver.. Vandaag dus ook niet kunnen boarden. Beetje jammer, maar vanaf dinsdag kan ik boarden wat ik wil. Moet nog wel even een paar keer hangen voor de wedstrijd volgend weekend. Tot morgen!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi, ik ben voor jou een onbekende, maar lees graag jou blog. Ben zelf net begonnen met wakeboarden. Heb waardering voor jou. Ga zo door.

Anoniem zei

We wensen je in ieder geval vast heeeeeel veel succes met je eerste wedstrijd in 2008. We weten zeker dat je een geweldige come back gaat maken.....liefs pap en mam

Anoniem zei

Hey Denise!

Ik lees bijna elke dag om te zie hoe het met je gaat! Zelfs hier vanaf de Filippijnen!

Goed om te lezen dat je weer aan het boarden bent. Ik kan zelf gelukkig ook eindelijk weer boarden!

Groeten!

Sjors