dinsdag, februari 05, 2008

5-2..

Vandaag stond ik om 8 uur naast mijn bed, want er stond weer een ochtend-kabel-sessie op het programma. Had gister op die blind zooi geoefend en ging daar vandaag onverstoorbaar mee door. Totdat ik een roll 2 blind probeerde. Daar ging m'n knie alleen iets teveel mee naar binnen, dus daar wacht ik nog even mee. Ben maar op de obstakels gaan klootviolen. Waren nog 12 schreeuwende Nederlandse (!!) kinderen op de baan. Al die arme zieltjes met die kneeboards achter zich aan slepend. Kon ik natuurlijk niet over mijn hart verkrijgen en vervolgens liep ik met 3 kneeboards te slepen. Had vandaag veel te maken met kinderen en merk toch dat ik wat ouder wordt. Mijn geduld voor dat grut neemt toch toe. Zo was de laatste groep vandaag op de skischool 1 en al kind. Uit Zweden! (Ja Pele, heb weer zo gelachen). Ze waren gewoon nog te klein om te leren wakeboarden in een uur. Allemaal jankend in het water natuurlijk. Heb ze toen maar bij tante Denise op het wakeboard gezegd. Allemaal gieren van plezier, dus papa's en mama's ook weer blij. Ik heb ondertussen geen armen meer over. Ben al rijp voor het bed, dus ik knal er ff Gooische vrouwen in en dan lekker pitten! XX

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi tante Denise,

Begint die biologische klok toch te tikken...

Gr,

Peter

Anoniem zei

he nieze,

Je wordt ouder tante nieze, zo ken ik je niet

Aloha

W.

Anoniem zei

Moet je mee uitkijken hoor met dit soort gevoelens, hi, hi!

Anoniem zei

Ik bedoel, voor dat je het weet wil je ze zelf ook!

Anoniem zei

PELE, WIEST TU WAHHHHHHHHHH......
HAHAHAHA, BIRGITT XXX