woensdag, februari 06, 2008

6-2..

Nou, nog een half uurtje en dan begint het Chinese nieuw jaar ook. ALWEEER een nieuw jaar. Erg verwarrend weer! Vanmorgen is mijn landlady naar Kuala Lumpur vertrokken, dus toen de deur dicht ging, dacht ik; yippie. 30 Minuten later werd ik opgebeld: 'kan je ff checken of mijn paspoort op de tafel ligt? MUTS!!! Kon ik dus met mach 8 en 3 straalmotoren naar de andere kant van het land om haar paspoort te brengen. Wat een drama's. Ze heeft gelukkig wel de taxi betaald, want kostte een godsvermogen. Niet te geloven. Maar ja, dat doe ik dan wel gewoon ff voor haar:-). Had verder vandaag een rustig dagje. Van 1 tot 6 gevaren. Nog ff geboard voordat de boekingen waren begonnen. Weer even bezig met m'n BS 3. Die moet ik ook nog ergens een keer gaan staan. 's Avonds met Steven naar huis gegaan, want z'n moeder had gekookt. Was erg lekker en gezellig. Dvdtje gekeken.. Balls of fiery. Erg geestig en erg droog. Morgenochtend richting de kabel. Kallang is dicht dus de rest van de dag een beetje hangen denk ik. Alles is toch dicht, dus what to do..? Ik duik zo lekker m'n mandje in. Ben gebroken.. XX

Geen opmerkingen: