donderdag, februari 07, 2008

7-2..

:-) What a good day.. Geen Kallang, dus echt gewoon de hele dag gekabeld! Wordt nog eens wat met mij op al die obstakels. Was er al niet zo een ster in, maar het komt langzamerhand toch best goed. Vind het wel wat! Klinkt misschien gek, maar toch ook wel even goed voor mijn ego om weer aan de kabel te hangen. Iedereen vind je toch wel erg goed. Aziaten zijn niks gewend:-) Ik ben dus al gauw goed. Krijg het allemaal weer aardig onder knie.. (letterlijk en figuurlijk) Morgen moet ik om 9 uur al de eerste les varen. Kan niet wachten.. Pff, ff geen zin in. Maar goed, gelukkig rond 4 uur alweer klaar, dus dat scheelt weer. Ga morgenavond nog even naar de kabel denk ik.. Ik duik over een uurtje mijn bed in. Nog ff Gooische Vrouwen koekeloeren. Krijg van een vriendin zaterdag alle series van Heroe's te leen. Ook een vette serie! Om nog even terug te komen op het kabel verhaal. Ben blij dat ik daar wat meer tijd doorbreng. Goed voor mijn netwerk. Leer daar tenminste mensen kennen enzo.. Goed, ik kap ermee:-) X

2 opmerkingen:

Jhonatan E. Primón zei

Hi! I live in Argentina. Im just visiting some bloggers and I see yours. That nice. Beatiful photographs.
Do you speak english or spanish?
Bye!
Bye!
JhonaP.

Anoniem zei

He Denise,

Alles goed? Ik ben benieuwd of je volgende week meedoet aan het EK achter de boot in Johannesburg, of is dat nog te vroeg?

Groeten,

Rick van der Est
res@omroepflevoland.nl