zaterdag, maart 29, 2008

29-3..

Jippie, het is weer weekend. Even de tijd om uit te rusten.. Oh nee, vergeten.. In Singapore heb ik geen weekend. Is ook geen woord over gelogen. Ik zit het hele weekend mezelf weer te frituren onder de zon in het gezelschap van 20 koters. Het leven lijkt elke dag mooier te worden. Nee hoor, ik zit te zeiken. Het weekend is de laatste paar weken helemaal leuk door het junior programme. In Bedok kan ik namelijk de hele dag zonder break varen als het moet. In Kallang word ik gillend gestoord! Moet zo ff onderhoud doen voor de boot en dan kan het feest weer beginnen. Ook even boarden, dus ik heb het weer helemaal naar m'n zin. Ga deze week m'n ticket naar huis boeken, want het seizoen kan eindelijk beginnen. Over een paar weken ben ik weer te vinden op de bartokweg. Sprak Timmers gister nog ff trouwens.. Die zit daar ook wel lekker in Egypte. Daar moet ik eigenlijk ook wel heen dit jaar...... XX

1 opmerking:

Anoniem zei

Tja wat heb jij het erg zeg, ik zou niet weten hoe ik je zou moeten beklagen. Of toch, ruilen ....

Wilco