maandag, maart 31, 2008

31-3..

31 Maart. Laatste dag van de maand. Tijd vliegt.. Niet normaal. Heb gister een record aan uurtjes varen verbroken. Dit keer was het van 9 uur tot 19.30. De hele dag onafgebroken zon, dus als ik nu naast een Indier ga staan, is mijn blonde haar het enige wat verschilt. Vandaag maak ik even een pas op de plaats. Heeeel misschien ff kabelen zo.. Heb gister mijn onderarm en elleboog tegen m'n board gestoten toen ik viel en dat is nu dus lekker dik, blauw en lelijk. Ga dus beetje aanrommelen. Wasje doen, dweilen etc. Lekker boeiend, maar moet wel gebeuren he! Dit is geen Bartokweg. Eh, nou.. Ik ga er weer wat havermout inkiepen en dan kan de dag beginnen! X

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey hallo ,

je bent maar druk daar ... In ieder geval goed om te horen dat je lekker bezig bent en blijft ! Wat zijn je plannen als je naar Nederland komt ?

Greetz ,

Rick
www.buywake.eu