donderdag, juni 26, 2008

26-6..update

He-he.. zit nu op het vliegveld te wachten totdat ik kan inchecken en ja, ik heb een oplossing gevonden voor al onze issues.. Ik herinnerde me in ene dat ik nog en vriend had uit de Filippijnen en die heb ik dus ff op onze case gezet:-) Ik kon dus geen vlucht meer krijgen voor Mike en mij, maar wel een nieuw busje die ons ophaalt van het vliegveld en naar de skibaan brengt. Het wordt een lange zit, maar we kunnen in ieder geval slapen, want we hebben genoeg ruimte in die bus. Dan kan ik mooi even mijn nacht niet slapen inhalen en dus morgen gewoon lekker mijn plank op. Alles is dus goed gekomen. Misschien iets minder comfortabel, maar k hoef me nu geen zorgen meer te maken. Morgen meer vanuit Manila.. X

2 opmerkingen:

Anoniem zei

laat je ons even weten of je veilig bent aangekomen?? kus mama en papa

Anoniem zei

wat ben je toch weer vindingrijk!!!
kus Birgitt en Cindyxxxxx