vrijdag, juni 27, 2008

27-6..

Och och.. Kan mij het ook allemaal schelen. Ik ben helemaal top opgehaald vanmorgen om 4 uur en bij een hotel afgezet en dat voldoet dan wel weer aardig aan mijn eisen. Heb vanaf 5 uur tot half 7 mezelf van top tot teen laten masseren en het is maar goed dat ik niet weet hoe veel pesos een Euro waard is. Volgens mij heb ik een godsvermogen uitgegeven. Maar goed, je leeft maar 1 keer he. Ben nu aan het wachten op Mike. Die moet hier over ruim 2 uurtjes een keer komen en dan rijden we meteen door naar Naga. Denk dat ik aardig tegen de vlakte ga als ik eenmaal lig. Heb in het vliegtuig 3 stoelen voor mezelf gehad, dus heb nog wel ff kunnen slapen. Net dan bij die massage ook lekker kunnen rusten, dus voel me eigenlijk nog best prima. Als ik vanmiddag laat nog wil boarden, moet ik wel nog ff pitten denk ik.. Nou, ik houd jullie op de hoogte. Straks meer vanuit Camsur. X

Geen opmerkingen: