zaterdag, juni 28, 2008

28-6..

Zo, zag net ff dat het 30 graden wordt in ons oh zo mooie Nederland. Sjeeeeesus. Ik kom zeker naar huis naar de Filippijnen dus... Maar goed, ff bij het begin beginnen. Gisteravond zijn we rond 10 uur gaan slapen. Ik om 12 uur, want vermaakte me nog wel ff online. Vervolgens werd ik om 6.30 wakker gemaakt door Mike, want de baan stond al aan. Nou ja, ik was nog geen 5 minuten wakker en stond al op de plank. Ging wel redelijk ook.. 's Middags stond Max in ene voor mijn neus. Die heeft het gelukkig toch nog gered om te komen. Verzorgt ook weer het nodige vermaak natuurlijk:-) Verder zijn we nog naar Naga geweest om geld te trekken. Mike z'n pas deed het niet, maar de mijne gelukkig wel. Hele dorp door, elk geldautomaat geprobeerd, maar het is niet gelukt. Toen wilde we eigenlijk terug naar de skibaan en dat ging zo...... (zie filmpje). Verder nog een beetje aan de baan geklooid en gewoon weer ouderwets gezellig met iedereen geweest. Wat een top-dag.. X

2 opmerkingen:

Anoniem zei

heerlijk om te horen zeg.... let goed op elkaar en heb maar een hoop lol dikke kus pa en ma

Anoniem zei

hoi denise

lekker dat jullie het zo leuk hebben en ook goed om te zien
Veel plezier verder samen
Als je ons je bank- of gironummer door smst maak ik geld naar je over voor Mike
Ik begrijp er niets van er staat geld op

Gr. Mia en Rob