vrijdag, juni 27, 2008

27-6 Update..

Het is toch facking nie normaal!!! Hahaha.. Nou, ik ben in een uber goeie stemming. Had even gedacht dat we nooit meer uit die auto zouden komen. Sjesus! Het duurde dus ongeveer 9 uur voordat we aankwamen in CWC. Ging natuurlijk weer een verhaal aan vooraf. Komtie..... Vloog met Philippine Airways naar Manila. Zat naast 2 mannen die ook weer roken naar een lucht die ik niet kon identificeren. Gelukkig gingen ze 10 minuten na vertrek ergens anders zitten, dus had ik mooi 3 stoelen alleen. Denise kon weer languit.. Toch ff 2,5 uur meegepikt. Om 4 uur 's morgens kwam ik aan in Manila. Habbiebabbie vliegveld, maar die vriend heeft het dus zo geregeld dat ik even kon rusten in een hotel. Die hadden stom toevallig een Spa die 24 uur per dag open is, dus heb daar weer ongedwongen gebruik van gemaakt. Was de centen wel waard in ieder geval. Heb massage laten doen enzo, en rond half 7 kon ik zo aanschuiven aan het ontbijt. Dat was weer een super deluxe buffet zoals ik het ken van Thailand (dan weet mn moeder het wel) en het was iets van 15 euro onbeperkt. Daar heb ik dus ook lekker gebruik van gemaakt. Rond 9 uur was het tijd voor Mike om aan te komen in Manila en hij werd door dezelfde dude opgehaald van het vliegveld. Super leuk om elkaar weer te zien natuurlijk. Toen stond dus de 9 uur durende rit op het programma. Ik vind in een auto zitten nooit erg, want er is altijd van alles te zien. Nu dus ook weer. We hebben iets van 4 uurtjes in totaal geslapen. De rest wat gekletst en onze ogen uitgekeken. Wat een armoe.. Kan je je toch niet voorstellen om zo te wonen. Dan heb je echt niks aan je leven. Die mensen weten natuurlijk niet beter, maar toch.. Om nou de hele dag achter kippen aan te rennen.. Toen begon ik me toch is af te vragen wanneer we van die hobbelige, gate kaas weg konden. Kennelijk was dat de snelweg. Niet normaal. Denk dat we gemiddeld 60 hebben gereden. Niet gek dat het zolang duurt! Om 8 uur stonden we dan eindelijk bij de kabelbaan. Werkelijk IEDEREEN is er.. Wat een pret. Mike en ik konden niet wachten om te boarden, dus dat deden we dan maar ook meteen. De baan ging om 9 uur dicht, dus we hadden nog mooi even uurtje de tijd. Helemaal super dus.. Net ff hapje gegeten en we gaan zo maar lekker onze korf in. Het is een hele lange dag geweest met weinig slaapies.. Morgen meer en ook foto's.. xx

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Het is toch prachtig dat je dit allemaal meemaakt!!!!!!!!!!!!
Bir en Cin xxxxx

Anoniem zei

hoi denise
Lekker dat jullie goed zijn aangekomen.
Geniet er lekker van en veel succes

Groetjes ketellappers