zondag, juli 06, 2008

6-7.. World Champ!

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ.... UNBELIEVABLE!!!! Ik heb zo getwijfeld, maar het is gewoon GELUKT!!! Ik ben Wereld kampioen kabel!!! D8 dat ik pak op mn broek zou krijgen, maar het is gewoon gelukt! Ik moet jullie nog ff kort houden, want moet zo de bus in naar Manila. Mike is 3e en Max 4e!! Tot morgen! Ik ga helemaal uit mn plaat hier!! LEIPPPPPP en zo niet verwacht! Super dat Doug van Hyperlite USA hier is. Die heeft me helemaal bijgestaan. Topper!! Tot later.. XX

15 opmerkingen:

Anoniem zei

Yoehhhooooo!!!!

Nogmaals gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!

Gr Pj J en S

Unknown zei

Gefeliciteerd!! Helemaal TOP!!

Groetjes,
Willem-Jan en Claudia

Reismeisje zei

Lieve Denise
Van harte gefeliciteerd, Je hebt het verdiend, iemand die zo voor de sport gaat !! en na zo'n moeilijk jaar !!
Zwany en Robert + de rest

Anoniem zei

Hoi Denise

GEFELIITEERD met hoofdletters

de Ketellappers

Anoniem zei

YEAHHHHHHHHHHHHH,YOU DID IT GIRL!!!!!!!!!!!!!!
Birgitt en Cindy xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Anoniem zei

helemaal goed Denise. Nu weet je waarom je een jaar lang in fucking singapore hebt gezeten. 1 in the pocket 1 to go.
Marco P en Ingrid
Ps Mike De wraak voor het Ek is super zoet.

Anoniem zei

Hey,

Gefeliciteerd!!
Super gedaan joh! Op naar WK boot!!!

-x- Ellen

antoni zei

Gefeliciteerd... k heb je run gevolgd op de cam zag er geod uit
XX

Anoniem zei

nooit aan je getwijfeld je bent en blijft dus toch een kabelkanjer GEWELDIG met hoofdletters je super trotse ouders xxxxxxxxxxxxxxx

Anoniem zei

Wicked!!!!!

Gefeliciteerd! Nu snel terugkomen he!

Flo.

Anoniem zei

WHOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! jij bent de beste! wij zijn SUPER trots op je!! Xxxx Beer, Cin en Os

Anoniem zei

Super gefeliciteerd!

Deze is binnen en kunnen ze niet meer van je af pakken!

Ik lees elke dag je verslagen blijf er mee door gaan :-)

groetjes Vincent (s/b)

Anoniem zei

You rock girl! Van harte!
Groetjes Peter en Tess

Anoniem zei

Meid
Ik ben trots op je!!!!!!!! Wat geweldig!! Je verdient het, dubbel en dwars!!!! Ik hou dr van!!
We gaan bellen als je terug bent!!
dikke kus Carly

Anoniem zei

Ik wist het....je bent een TOPPER!GExFExLIxCIxTEERD!!!!!!!!!!!!!!!!
En nu....snel naar HUISSSSSSSSS.
Dag lieverd.