maandag, juli 07, 2008

7-7..

LAPPIESSSS!!! Nou, zit weer in Singapore. Daar ging natuurlijk weer het nodige aan vooraf, dus zal maar weer even aan de update gaan!!
Wat duurde gister lang zeg. Ik had mijn finale rond 12 uur en moest dus vanaf dan tot half 9 wachten op de uitslag! Niet normaal.. Ik had op zich goed gevaren, maar er was nog 1 andere meid nog heel erg goed gegaan. Eentje uit Australie/Zuid-Afrika.. Wist niet goed wat ik ervan moest denken, want de jury is super onberekenbaar! Iedereen gaf mij wel het voordeel van de twijfel, maar toch... Ik was niet overtuigd! Rond 4 uur was ik maar ff naar de cabana gegaan om te douchen en de rest van mijn spulletjes te pakken.. Toen ik eenmaal terug was op de baan, kreeg ik meteen weer drank aangeboden. Deze keer dacht ik; 'misschien wel ff een goed idee'. Die zenuwen kon ik namelijk voor het eerst niet aan. Nou ja, van het 1 kwam het ander natuurlijk en voor ik het wist (jaja mensen, na 3 drankjes) stond ik alweer op mijn kop. Gelukkig hebben Mike, Max en Doug me er aardig doorheen gesleurd. Water gegeven en dat soort dingen.. Ik zag het al helemaal voor me dat ik van het podium zou pleuren ofzo.. Nah goed, toen ik de speaker hoorde zeggen dat die Australische/Zuid-Afrikaanse 3e was, kon het haast niet anders dat ik had gewonnen, want dat andere Australische meisje was naar mijn idee niet beter! Ik ging helemaal uit mijn dakpan! Juist omdat ik het helemaal niet meer had verwacht. Nah goed, was in 2 seconden weer helemaal helder natuurlijk. Gelukkig maar, want als mensen je weer vragen gaan stellen met een camera op je neus, is het natuurlijk wel fijn als je gewoon fatsoenlijk Engels kan praten.. Ging allemaal goed dus. Rond 11 uur gingen we WEER met de bus richting Manila. Heb gelukkig achterin de bus op een stapel boardbags nog even wat kunnen slapen. Voelde me aardig verrot door de drank, maar ook zo goed door het resultaat. In 1 woord geweldig! Rond 7 uur in Manila. We hebben toen Mike en Emil naar het vliegveld gebracht en ik ging Kinga ophalen van het vliegveld, want die had wel een vlucht vanaf de kabel. De gov heeft ons toen meegenomen naar een vet luxe ontbijt buffet. Niet normaal.. Daar met Daniel Watkins en het Hongaarse team nog even zitten na-lullen over dit beste kabel evenement ooit! Tot nu toe dan, want volgend jaar wil de gov het weer organiseren. Ben benieuwd! Zit inmiddels weer lekker in Singapore en kan niet wachten om morgenavond lekker naar NL te komen. Mijn ouders zitten nog in Mexico, dus ik ben 1 dagje alleen thuis.. Kan niet wachten om iedereen weer te zien. Heb jullie gemist!! Moet wel zeggen dat ik een TE GEKKE week heb gehad met Max en Mike! Toppers zijn jullie!! XX

1 opmerking:

anno1614 zei

*********Super********
Congratiolations
WORLD CHAMP
Fam.van der Hoff