woensdag, augustus 13, 2008

13-8..

Daar is ze weer.. Wat een dag. Op zich niet heel veel gedaan, maar voelt alsof ik drie keer om de wereld ben gelopen. Vanmorgen rustig aan om 9.15 uit de veren gegaan. Even wezen douchen, toen ontbijten en daarna zijn Elke en ik nog even een uurtje gaan slapen. Gaat erg makkelijk zo.. Om 12 uur reden we met de bus naar de piramides. Zijn we GELUKKIG maar heel kort geweest. Was bloed verziekend heet. Niet normaal.. En daarnaast werden we min of meer beroofd door al die lappen daar. Ze jatten gewoon je camera en portomonee waar je bij staat. Schaamteloos. Ik bleef op den duur maar gewoon in de bus zitten. Om half 3 richting het andere hotel gereden. Kwamen daar pas 18.15 aan.. Spullen uitgepakt, gegeten en nu zit ik ff op de kamer. Zo nog een drankie doen. Morgenochtend 10.30 richting de site. Schijnt erg klote water te zijn, maar weet niet of ik dat zo erg vind.. Morgen meer..xx

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Veel succes!

en je steekt lekker af met je oneill tussen de protest boarders. hehe :P

gr. buurjongen!

Anoniem zei

Kijk zo kom je nog eens ergens he.

Succes met boarden.

Groetjes Janske