dinsdag, augustus 12, 2008

12-8..

Lappiesss! Lig eindelijk in bed.. Kom net bij een laser show vandaan. Was bij de piramides. Had het na 5 minuten alweer gezien. Net zoals de rest geloof ik.. Waste of money. Hoop dat het morgen overdag een leukere happening is. Morgenochtend dus uitslapen, dan weer naar de piramides en vervolgens rijden we met z'n alleen naar een ander hotel. De site ligt namelijk 50 km verderop ofzo.. Iedereen is er wel zo een beetje. Dallas heeft een prut oog, dus die ziet maar aan 1 kant. Ik lig met Elke op de kamer. Dat is wel relaxed. Tenminste gewoon een beetje aanspraak. We hebben in ieder geval wel plezier.. Timmers is er ook trouwens. Dolle pret. Iedereen wel een beetje verrot vandaag. Veel onderweg geweest, dus iedereen ligt voor pampus in z'n nest. Paul is er ook, dus kan ik het mooi ff hebben over Singapore en Denise. Ben toch wel benieuwd hoe hij het voor zich ziet.. Verduuuuur.... nah, weinig eigenlijk. Ben verrot en heb gebrek aan motivatie om te schrijven aangezien ik op MSN wordt dood gegooid met berichies.. Ga ik me nu dus ff op storten.. Morgen meer met foto's.. XX

Geen opmerkingen: