zondag, augustus 31, 2008

31-8.. Update

Ik kan niet beschrijven hoe blij ik ben.. Het is dus gelukt! Komen natuurlijk weer 1001 soorten emoties in me op en vooral gratitude.. De enige titel die ik nog niet heb gehad was deze (binnen mijn bereik), dus ben super satisfied. Het is extra leuk, omdat ik echt zonder verwachting naar deze wedstrijd ben toegereden. Volgens mij is de blessure uiteindelijk niet zonder rede geweest. WK kabel, EK boot.. Nu nog mooie world cup overall plaats en dan heb ik het beste jaar ooit gehad.. Ik ga nu naar bed, want morgen om 5 uur weer de weg op.. Iedereen die mee is geweest... SUPER BEDANKT. Heb een topweek gehad! Truste.. xx

7 opmerkingen:

Reismeisje zei

Lieve Denise ,

Van harte , je hebt het verdiend !!! Rij voorzichtig naar huis en geniet maar van je titel

Liefs Zwany

Anoniem zei

hoi denise
Tijdje niks van me gehoort maar heb alles gevolgt en ik ben heel blij voor je gefeliciteerd. groetjes uit australie MARINA XXX

Anoniem zei

Top meid. Van harte gefeliciteerd!
XXX

Anoniem zei

Hey Denise,

Gefeliciteerd!!!! Ze mogen wel gaan oppassen tijdens de world cup!!

-x- Ellen

Anoniem zei

Dennis, je bent een topper!!!
x Carly

Anoniem zei

Hoi Snies,

YOU ARE THE BEST!!!!!!!!!!!!!
Birgitt, Cindy, en Ozzie xxxxx

Anoniem zei

Nou heel gaaf hoor.
Gefelıcıteerd!!!!
Vanuıt Turkıje. Hıhıhı
Gr J