zondag, augustus 31, 2008

31-8..

Goeiemoggel.. Ik dacht dat vannacht het huisje zou gaan instorten van de regen die in 1 keer naar beneden kwam vallen. Het kan ook weer niet anders trouwens.. Hele week mooi weer, ik moet weer boarden en het is weer helemaal omgeslagen. Zin in.. Nah ja, zal me er niet teveel door laten afleiden. Zo is het nu eenmaal. Begin nu toch wel behoorlijk zenuwachtig te worden.. Maar goed, gister heeft NL het weer heel goed gedaan. Een podiumplaats voor Mitch en heel misschien een podiumplaats voor Marc. Ze hebben beide de sterren van de hemel geboard, dus ze mogen sowieso tevreden zijn. Nils, Timmers en Frankwin helaas net niet door. Ik probeer vanavond online te zetten hoe ik het heb gedaan. Volgens de planning beginnen de open ladies 14.15.. en ja, we hebben het heel slecht hier:-) X

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Slecht hoor haha je zal er maar een week moeten zitten. Nou zet hem op we duimen voor je. xxx pap en mam

Anoniem zei

Hallo Topper,

gefeliciteerd van alle Ketellappers, super gedaan. Geen reden gehad om nerveus te worden. Spreek je maandag of dinsdag.

Grt Ketellappers