vrijdag, augustus 08, 2008

8-8..

Ik probeer maar weer even een stukje neer te knallen terwijl ik word aangevallen door die SCHIJT wespen echt. Vandaag was officiele training. Ging wel lekker.. Bij ons allemaal wel vind ik. Gisteravond nog ff uit eten geweest met de atleten manager van RedBull Oekraine! Moet weer zeggen dat ze het allemaal lekker regelen zo. Heb het op zich wel naar mijn zin.. Het is maar wat je er zelf van maakt natuurlijk. Het is niet ideaal, maar wel te doen. Morgen beginnen de voorrondes. We hebben niet heel veel deelnemers dit keer, dus het zal er wel rustig aan toe gaan. Geen stress in ieder geval. Het is mooi weer.. Besef me ook weer eens dat er totaal geen lijn zit in mijn verhaal, maar dat komt omdat er teveel gebeurt om heen.. Uhm... Ow ja, Robbie is ook net aangekomen. Net zoals Kinga, dus de familie is weer compleet! Dak gaat eraf straks! New updates tomorrow! Peace out. xx

1 opmerking:

Anoniem zei

Hee snies,

Peil Kinga eens voor wake riderz als je wil. En Max natuurlijk.

Heel veel succes.

Groetjes jans