maandag, augustus 11, 2008

11-8..

Djeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezzzz.... Eindelijk online.. Ik kon gewoon nergens verbinding krijgen.. Goed, ik ben 2e geworden achter Max! Ze heeft verdiend gewonnen, dus ben tevreden. Ik weet waar het aan schort en heb dus weer veel geleerd van dit geweldige spektakel. Het was lang niet zo slecht als Rusland, maar ga zo wel GILLEND naar huis. Wat een avontuur. Ben super blij dat ik nog kan lopen, want die obstakels waren echt knieen killers. Daar ben ik denk ik het meest blij om. Ik zit nu mijn 57 emails te beantwoorden. Gelukkig kost het hier maar een euro voor een uur internet. Mike trouwens derde geworden. Eerste op de kicker wedstrijd en derde op de slider comp. Dus die heeft het ook lekker gedaan! Mooi swatch klokkie van hem gekregen. Zo liefff.. Ik zit nu dus op dat habbibabbi vliegveld te kijken naar de meest lelijke mensen die er op deze aardbol rondlopen. Wat een stel chagerijnen zeg! Niet te filmen! Moet nu ook pissen als een beer, maar dat kan niet, want durf mijn boardbag niet achter te laten bij al die engerds. Hoor net van Mike dat de paspoortcontrole machine ding, stuk is, dus hele vliegveld staat op zijn kop. ZO GEEN ZIN MEER!!!! Nou jongens, straks weer lekker thuis en morgenochtend om 7 uur het vliegtuig in naar Egypte. Nu toch wel zin in.. Tot later! Ow, foto van mn nieuwe koets erbij

1 opmerking:

Anoniem zei

Rotterdam....dat ken natuurlijk nie he....!:P