dinsdag, september 16, 2008

16-9..

Nah, zit je dan met je goeie gedrag in de La Place. Moet straks naar Loosdrecht om te varen en had niet zoveel zin meer om thuis te zitten. Hier dus even een tussenstopje gemaakt. Altijd leuk om mensen te kijken. Helemaal tijdens de lunch. Maar goed, heb helemaal niks meer laten horen sinds de 11e. Heb dus ook niet verteld dat mijn verjaardagsfeestje vrijdagavond echt super gezellig was! Super leuk geweest en er zijn toch nog wel behoorlijk wat mensen geweest ook! Lag rond 2 uur in bed.. De volgende dag begonnen de riders die mee gingen doen aan Wakeriderz ook binnen te druppelen. Kinga sliep bij mij.. Had haar al een tijdje niet gezien, dus het was wel weer even super gezellig dat ze er was. We zijn zaterdagavond naar Mambo geweest, en ik heb daar mijn jaarlijks terugkerende beleving wel weer gehad. Na de wodka en whiskey, hoef ik nu ook geen bacardi ras meer. Bocht.. Bah.. Zondag begon het evenement pas om 12 uur, dus hoefde niet heel vroeg mijn bed uit. Was helaas alweer 8 uur wakker. Ben de laatste paar avonden veel te laat naar bed gegaan en slaap ook echt slecht. Niet normaal. Zit hier ook echt met kleine oogjes naar het scherm te staren. Vanavond na het varen ga ik meteen naar huis en naar bed. Geen kracht meer voor! Fijne dag nog!! Even nog een fotootje van zaterdagavond. Bijzondere pose he.. X

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Chill en vaar ze vandaag op het water ! Best een lekker dagje voor toch ? Alvast trusten voor vanavond ... Hahahaha !
Vrijdag was zeker gezellig !

Greetz,

Rick

Reismeisje zei

hee Denise,

Bij gekomen van het afgelopen weekend ?
Foto's van die dag kunnen jullie vinden op
http://picasaweb.google.nl/zwanydevos/JagermeisterEventInAlmereBijHetLidoWaterskibaan#Deze heb ik gemaakt weet eigenlijk niet of ik deze link al had door gegeven.

Groetjes Zwany