zondag, september 21, 2008

21-9..

En de herfst is begonnen!!!!!!!!! Dat hadden we al door denk ik! Gister de hele dag met het team van The Boardroom op pad geweest. We begonnen vroeg om 8 uur op de Lek. Het was KOUD. 6 Graden toen ik naar het water reed. Met 2 jassen en een trui aan trok ik het wel. Had de ochtendsessie even overgeslagen. Niet echt bevordelijk voor je lijf denk ik zo.. Maar goed, 's middags wel wat foto's kunnen schieten voor de nieuwe folder en het werd ook nog eens prachtig weer. Na de shoot zijn we naar Loosdrecht gereden om daar vervolgens het huis van de Kroontjes op z'n kop te zetten. Aardig gelukt denk ik zo.. Lotte heeft om een uur of 6 nog wat foto's kunnen schieten toen we op het mooiste stukje water van de Loosdrechtse plassen aan het varen waren. Had geen brace aan, maar heb toch echt top kunnen boarden. Voor het eerst weer 100% zonder brace achter de boot. Dat geeft de burger weer moed, toch?! Ben rond 20.15 met Mayanka naar Almere gereden en heb thuis lekker op de bank gelegen. Vandaag beetje boarden. Vanavond clubcup op het Lido.. Wordt ook wel weer even gezellig! Morgen naar Langefeld!!:-) X

Geen opmerkingen: