dinsdag, juli 14, 2009

14-7.. B-day Adisa

En toen was het alweer dinsdag. Verjaardag van Adisa.. Ben gisteravond met haar mee terug naar A'dam gereden, want hoefde niet naar de fysio. Kwam wel best uit, want is niet leuk om alleen wakker te worden en je bent jarig, toch? Knie gaat goed ook al krijg ondertussen een punthoofd van die krukken. Handen beginnen pijn te doen en het is toch wel een behoorlijk gekluns. Helemaal als je Denise de Haan heet. Wondjes helen goed en ik heb nog geen boiling point bereikt. Wat een overwinningen in 1 week:-) Ik moet zeggen dat ik het fijn vind dat ik weer een beetje ben gaan schrijven. Had in mijn 'pauze' het gevoel dat ik behoorlijk wat contacten armer was. Nu ik me vrijwel de hele dag tussen 4 muren begeef, ben ik veel online met als gevolg dat ik nu ook aan de Twitter ben. Geen idee hoe het werkt, maar dat komt nog wel aangezien ik nog minstens 3 weken aan mijn krukken vast zit. Tot morgen.. X

3 opmerkingen:

Adies zei

twittert heel veel liefs naar je

Adies zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei

Hoi Denise en Adisa,

Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag Adisa, nog vele mooie en gelukkige jaren met snies!!!
En veel beterschap voor jou Snies....

Kus Bir, Cin en Oz xxxx