zondag, juli 12, 2009

12-7..

Goeiemorgen deze morgen.. Het NK zit erweer op en ik zit ondertussen lekker op de bank te genieten van de regen die naar beneden komt. Heerlijk weer om lekker de hele dag in bed te liggen. Mag ook wel na de wat intensieve dag van gister. Veel gestaan, veel gelopen. Weliswaar op 1 been, maar dat been heeft er nu dus ook even niet zoveel zin meer in! Het NK gister vond ik echt een geslaagd feestje. Verrassende uitslagen, iedereen weer gezien, mooi weer en heel veel gezelligheid! Heerlijk genoten. Adisa en ik zijn samen gegaan en mijn vader die is nog even een uurtje komen buurten, maar verder was er echt heel veel nieuw volk. Leuk om te zien. Zelfs de nieuwe voorzitter van de N.W.W.B. was er! Achteraf gezien een lang dagje geweest. We waren geloof ik pas om half 10 klaar ofzo!! 's Avonds nog even snel richting de Chinees gereden om wat eten te halen en eigenlijk waren we al te moe om het te eten. Toen ons hoofd met het kussen in contact kwam, waren we vertrokken naar Dromenland! Iedereen fijn weekend nog en tot morgen! X

Geen opmerkingen: