dinsdag, juli 21, 2009

21-7..

Vanmorgen opgehaald door mams in Amsterdam en vervolgens richting Utrecht gereden voor het dagelijkse fysio bezoekje. Vervolgens terug naar Amsterdam om even bloemen neer te zetten bij Westgaarde, want mijn oma zou vandaag jarig zijn. Daarna nog maar even gebruik gemaakt van m'n moeder haar 2 handen, zodat ik even boodschappies kon doen. Het was daarna alweer half 3, dus heb gelukkig wat kunnen doen. Muren komen onderhand een beetje op me af, maar dat was te verwachten. Morgen geen fysio, dus ik ga maar even bedenken wat ik zal gaan doen.......... Puzzelen, gameboyen, film kijken, slapen, in mijn neus bulken.... Wat zal 't worden? Misschien een lang blog verhaaltje er tegenaan gooien.. Nou, ik spreek jullie morgen weer. X

1 opmerking:

Adies zei

Ik heb nog wel wat wasjes te doen :P

kus