donderdag, juli 30, 2009

30-7..

Goeiemorgen! Eindelijk weer wat te vertellen:-) Ik ga vandaag lekker naar de sauna. Wordt een spannende ervaring gezien ik nog steeds met krukken moet lopen. Maar ja, voorzichtig maar.. De laatste dagen veel thuis gezeten. Julia's Tango is bijna afgelopen en dan moet ik weer een nieuwe serie uitzoeken. Vanavond slaap ik thuis in Almere, want ik moet morgen vroeg naar de fysio in Bilthoven. Oh ja, ik ben eergister ook bij de orthopeed geweest voor een check-up. Die was eigenlijk best tevreden, maar bleef hameren op nog 3 weken krukken. Okeeeeeeeeeeeeeeeeee... :-) Maar ja, we zijn al over de helft en de afgelopen 3 weken zijn best snel gegaan, dus ga er vanuit dat het met de aankomende 3 weken ook zo is! Ik ga mijn tas pakken en weg hier. Fijne dag! X

Geen opmerkingen: