maandag, juli 06, 2009

6-7..

Nou, net mijn laatste maal naar binnen gewerkt. Adisa had lekker voor me gekookt:-) Wat een verwennerij! Moet nuchter blijven morgen i.v.m. operatie. Vanmorgen nog even bij de fysio geweest. Pre-op test gedaan en even gefietst. Daarna even naar Almere gereden om krukken en medicijnen op te halen. Daarna in Amsterdam lekker op de bank gelegen en beetje gechilld. Afgelopen week was best heftig. Weinig slaap en elke ochtend vroeg op. Nu dus even uitrusten voor de operatie. Hoop dat ik morgenavond gewoon naar huis mag. Als dat niet zo is, is het geen ramp om in de Bergman Kliniek te blijven slapen, maar slaap toch liever thuis. Verder weinig te vertellen! Morgen voor de operatie meer! X

2 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi denise
Ben blij te lezen dat je weer je blog doet. Ik wens je veel sterkte met je operation.Ik zie je in Oktober. MARINA XXXX

Anoniem zei

Hey Denise,

Hoop dat je weer snel op de been bent. Sterkte vandaag!

-x- Ellen