woensdag, juli 08, 2009

8-7.. 1 Day post-op..

Goeiemoggel! Gosh, dat was weer een avontuur. Gistermiddag rond half 3 was ik in de Bergman kliniek en door het niet eten, spanning etc., ging ik echt zowat van mijn stokkie, dus mocht voor de operatie al even pilletje voor de hoofdpijn enzo en gelukkig ging alles volgens de planning qua tijd. Zoals ik al eerder had verteld, heb ik gekozen voor een ruggeprik. Meer omdat ik altijd zo ziek ben van de narcose. Nadat ik de prik had gekregen, duurde het niet meer zo heel lang voordat ik niks meer voelde in mijn benen. Ik kan je vertellen dat het heel raar is als ze je been optillen terwijl jij het idee hebt dat hij nog steeds op het bed ligt:-) Ik heb meegekeken tijdens de ingreep. Best interessant! De ingreep zelf duurde maar iets van een half uurtje ofzo, dus voor ik het wist lag ik alweer op de uitslaapkamer. Dat duurde voor mijn gevoel echt een eeuwigheid en was zo onrustig als maar kon!! Gelukkig hadden ze het daar ook door.. Ik wilde gewoon terug naar Adies en m'n moeder. Een uur na het eind van de operatie lag ik weer beneden. Pijn dat ik had! Niet te kort! Bij mijn voorgaande keren kon ik me niet herinneren dat het zo een zeer deed! Ook werd ik lekker misselijk iedere keer, dus voordat ik naar huis mocht, was het half 10. Na de thuiskomst vertrok ik eigenlijk direct naar boven terwijl mijn vader sushi voor me had besteld. Nou, ik sla sushi echt nooit af, maar moest er gisteravond echt niet aan denken. Gelukkig hebben ze nog wat voor me bewaard. Vanmorgen werd ik goed wakker. Pijn stuk minder en het gaat dus wel weer prima. De weg naar herstel is officieel begonnen. Schouders eronder en daar gaan we weer! Ik wil iedereen nog even bedanken voor alle lieve smsjes! Deed me goed.. X

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Fijn om te horen dat alles goed is gegaan ! Mijn beziekje aan het UMC was lekker hectisch en frustrerend, maar het is weer achter de rug ! Ik neem aan dat we zaterdag samen een Bulletje drinken op het startdock ?

Knuffelz , Rick Rooky

Anoniem zei

Gibraarcarl [url=http://wiki.openqa.org/display/~buy-motilium-without-no-prescription-online]Buy Motilium without no prescription online[/url] [url=http://wiki.openqa.org/display/~buy-buspar-without-no-prescription-online]Buy Buspar without no prescription online[/url]