maandag, augustus 03, 2009

3-8..

De maandag zit er alweer bijna op en dat betekent dat ik de 4 weken aan tik. Tijd gaat op zich best snel en met de weersvoorspelling van deze week zit het helemaal goed natuurlijk. Zaterdag zijn we met de scooter naar Volendam gereden. Volgens mij was ik 6 toen ik daar voor het laatst was, dus op zich wel weer ff leuk om het echte Hollandse mee te maken. We reden het grootste deel van de rit langs het water. Windstil, zonnetje.... Ideale omstandigheden om te boarden...... Kriebelt aan alle kanten en het kan gewoon echt niet. Zucht... Maar goed, moet zeggen dat mijn knie best goed voelt en hopelijk blijft dat zo. Zondag beetje rustig aan gedaan. Was toch slecht weer, dus veel verder dan nintendo, boek en laptop kwam ik niet. Morgen na de fysio lekker naar de sauna. Het wordt mooi weer, dus ik heb er alweer onwijs veel zin in! Geniet van het weer en tot morgen.. X

Geen opmerkingen: