donderdag, september 10, 2009

10-9.. B-day!

Nou, mijn verjaardag zit er alweer bijna op! Eigenlijk was het een dag als elk ander, maar toch met een goud randje er omheen. Vanmorgen gewoon bij de fysio begonnen en daarna naar het kantoor van RedBull gereden om te lunchen. Vervolgens moest ik varen om 3 uur. Ik moest tot half 9 varen ongeveer en mijn telefoon heeft niet stil gestaan. Ik heb dus nu die BlackBerry en dat zorgt ervoor dat ik mijn mail, facebook berichten, smsjes etc. etc. allemaal daarop binnen krijg. Maar goed, wel heel fijn om te weten dat zoveel mensen me nog gefeliciteerd hebben!! Voelt goed. Toen ik klaar was met varen ben ik met een bloedgang naar Amsterdam gereden, want ik ging nog lekker eten met Adisa.. Top dagje toch wel. De zon heeft lekker geschenen en ik ga zo lekker slapie doen! XX

Geen opmerkingen: