maandag, november 16, 2009

16-11.. Goed nieuws

Na 1 jaar en 9 dagen heb ik eindelijk groen licht gehad van mijn orthopeed. Geheel tegen de verwachting in, want ik had het idee dat opnieuw alles stuk was in die knie.. Ik sprong zowat een gat in de lucht toen ik de MRI zag die helemaal niet aantoonde dat er iets stuk was. Eenmaal thuis gekomen had ik meteen een ticket geboekt naar Singapore. Kan niet wachten om weer te boarden! 1 December vlieg ik naar Singapore en Adisa komt de 10e aan. We gaan van 14 tot 21 december een weekje naar Bali. Een vakantie hebben we wel verdiend! Ik heb nu eindelijk weer wat te vertellen, dus ik zal wel weer wat vaker laten weten wat ik aan het doen ben. Hopelijk wordt denisedehaan.com snel vernieuwd en dan kan ik die als blog gebruiken. Tot die tijd gewoon op blogspot! Xx

1 opmerking:

Anoniem zei

Yes eindelijk

Wilco